فرزاد حاتمی:گل نزدن مقابل گهر را فردا جبران می کنم

قلب آبی من استقلال

لنگی به ما نمی خوری

فرزاد حاتمی:گل نزدن مقابل گهر را فردا جبران می کنم

استقلال تهران فردا در یک بازی حساس و تعیین کننده که حکم فینال بازی های لیگ برتر را دارد مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ این دیدار تا حدود زیادی تکلیف قهرمان لیگ را مشخص خواهد کرد و آبی پوشان در حالی مقابل سپاهان قرار می گیرند که در جام حذفی مقابل این تیم شکست خوردند و این بازی می تواند برای استقلال جنبه انتقامی هم داشته باشد. در آستانه این دیدار فرزاد حاتمی در گفت و گو با خبرآنلاین حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:«در جام حذفی با توجه به این که هر دو تیم اخراجی دادند، نظم بازی تا حدود زیادی به هم خورد. ما در آن مسابقه می توانستیم برنده باشیم ولی متاسفانه در ضربات پنالتی باختیم. تکلیف بازی فردا اما در پایان 90 دقیقه مشخص می شود و فکر می کنم ما با شرایط روحی خوبی به مصاف سپاهان برویم. استقلال یک امتیاز بیشتر از سپاهان دارد و این موضوع برای ما یک حاشیه امنیت است. برای استقلال نتیجه مساوی هم نتیجه بدی نیست ولی صددرصد به برد فکر می کنیم.»

او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی شانس هر دو تیم برای پیروزی یکسان است تاکید می کند:«قبل از شروع مسابقه شانس هر دو تیم برابر است ولی وقتی بازی شروع شود اتفاقات مسابقات نتیجه را رقم خواهد زد. این که کدام یک از دو تیم شانس بیشتری داشته باشد در زمین مسابقه مشخص خواهد شد.»

او در پاسخ به این سوال که فکر می کنی سپاهان از استقلال می ترسد یا استقلال از سپاهان می گوید:«ما یک امتیاز از سپاهان بیشتر داریم ولی هر دو تیم جزو تیم های بزرگ در فوتبال ایران هستند. به نظر من دو تیم با این جایگاهی که در فوتبال ایران دارند هیچ ترسی از یکدیگر ندارند.»

گل زدن برای حاتمی در این بازی خیلی مهم است که خودش در این مورد هم حرف می زند:دقیقا همین طور است. من در بازی قبلی چند فرصت خوب را از دست دادم که از هواداران عذرخواهی می کنم و امیدوارم مقابل سپاهان جبران کنم. وقتی فوروارد گل نمی زند ناکام است ولی امیدوارم به سپاهان گل بزنم.»حاتمی در مورد اینکه آیا این بازی با توجه به شکست مقابل سپاهان در جام حذفی جنبه انتقام را برای استقلال دارد می گوید:«ما دنبال انتقام نیستیم و می خواهیم با پیروزی در این بازی قهرمان شویم.» 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:, ] [ 10:12 ] [ دختری با قلب آبی ] [ ]